De ce?

În spatele fiecărei acțiuni create de cineva se ascunde un motiv, conștientizat sau nu. Personal, nu m-am abătut de la această regulă în conceperea acestui blog. Ideea de a-l crea mi-a stăruit în minte câteva săptămâni bune, deoarece nu vroiam să ocup spațiul degeaba. Bloguri sunt cu milioanele, aș fi putut să subscriu ușor acestei idei și să nu mă stresez cu un motiv anume pentru crearea blogului prezent. Cu toate acestea mie, ca de obicei, nu-mi place să fiu mereu în rând cu ceilalți ci să-mi găsesc un drum propriu, asta mă definește.

Nu am pretenția că sunt un deschizător de drumuri pentru că NU SUNT. Prin abordarea tematicii culturale, ce se dovedește mereu a fi atât de largă și generoasă, doresc să împărtășesc idei în primul rând. Pe modelul ”ideea precedă mereu acțiunea”, îmi doresc ca ideile mele să fie îndeajuns de bune pentru a preceda acțiuni culturale cât mai multe. Deși în viața de zi cu zi tind să fiu un visător, știu că la nivel românesc contemporan, cultura ocupă un loc mai degrabă de nișă (vezi tăcerea cu care s-a acceptat trecerea în neființă a postului TVR Cultural, o necunoscută pentru mare parte din cetățeni și audiențele sale).

Pe scurt: blogul va aborda teme culturale diverse, actuale sau demodate, vii sau aparent moarte pe direcții multiple. Structura blogului va fi, în linii mari, următoarea:

Rubrici:

”CITIT-AȚI OARE (cartea X)?”-prezentări și descrieri de cărți nu neapărat ”pe val”

”CÂMP DESCHIS”-dezbateri culturale

”FILM D’OR”-prezentare de filme cu tematică culturală, noi sau vechi

”TELESPERANȚA”-un documentar sau o emisiune cultural/ă din programul actual TV de referință

”ALTER EGO”-poezii și fragmente și compoziții personale

Speranța moare ultima… subscriu! Speranța mea=cultura perpetuă. Hai să ne trezim prin cultură! Bună dimineața!

Lasă un răspuns

