Otravă și insula

Imagine

OTRAVĂ ŞI INSULA

Aerul curat şi blând al serii

M-a mângâiat adesea prelung…

Acoperământul nopţii ascunde neliniştile cu un văl obscur.

Peste zi e altfel,

Otrava

Nopţii îi este străină.

Liniştea şi calmul, răsfăţul şi febrila adiere

A zdrenţei pământii care a gustat din pocalul cu fiere.

Acum, toamnă târzie la crepuscul

Dintr-o mie de alte feţe o văd pe a ta

Nepăsarea şi chinul combină doar o metamorfoză de senzaţii

Pe când…

Acum ori nicicând,

Aş fi vrut să fie mai uşoară crucea aleasă cu tine, mamă

Nu e zi fără să o iau la goană

Prin ceaţa de cleştar.

Pe insulă nu-i nici măcar un „dar”

Recunosc adierea, e tot aceeaşi

Iar eu întins mă văd prin nuanţe sidefii…

Ori aurii… da, cu tonuri sepii!

Sunt trist, ori am pus punct

Noului şi vechiului meu gând

© COLȚUL CULTURAL, 2012. Unauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author and/or owner is strictly prohibited. Excerpts and links may be used, provided that full and clear credit is given to COLȚUL CULTURAL with appropriate and specific direction to the original content.

În traducere liberă e nevoie de acordul meu personal scris pentru orice fel de duplicări ori/sau uz de material de pe acest blog.

CONTACT:
coltulcultural@gmail.com

2 gânduri despre &8222;Otravă și insula&8221;

    • Mulțumesc pentru tot! Pictura îi aparține lui Dali, preferatul meu. Mă bucur că ți-a plăcut, ocazional scriu versuri. Această poezie e de acum un an. Am să le public săptămânal pe fiecare.
      O seară superbă!:)

Lasă un răspuns

