Infinitul Ideal

Imagine

INFINITUL IDEAL

 

Alb, albastru-n secundar,

Infinitul ideal!
Trecându-mi azi ochii pe el, mereu zăresc acelaşi chip…

–         „Ah, mai pleci din cerul meu”, spun eu mojic

–         „Nu!”, zâmbeşte ironic el –„E-al meu!

Şi-al tău, şi-al lui, şi-al ei

Îţi par şefi câţiva porumbei?”

Ridic iar fruntea, mă încrunt

Privesc atent, oftez ici când

Culorile sunt iar prea vii, perfectul e mai mult perfect

Doamne, îmi zic…cât respect!

În faţa altarului nemărginit,

A noastră muză mi-a tăgăduit,

Cum că aş merita fi tras de ureche…

–         „Să nu mai crezi că este al tău!

Să nu-mi vii cu păreri de rău!

Să nu mai treci uşor, himeric,

Învaţă să spui „da” şi” merit”!”

 

Prin infinit, în faţă-n spate

Cu idealul dârz dezvăluit

Să vină viforul la noapte

Şi spune-mi-ar ce am trăit

© COLȚUL CULTURAL, 2012. Unauthorized use and/or duplication of this material without express and written permission from this blog’s author and/or owner is strictly prohibited. Excerpts and links may be used, provided that full and clear credit is given to COLȚUL CULTURAL with appropriate and specific direction to the original content.

În traducere liberă e nevoie de acordul meu personal scris pentru orice fel de duplicări ori/sau uz de material de pe acest blog.

CONTACT:
coltulcultural@gmail.com

_____________________________________________________________________

VĂ MULȚUMESC TUTUROR PENTRU VIZITELE ȘI APRECIERILE VOASTRE PE MICUL MEU COLȚ CULTURAL!

VĂ DORESC SĂ AVEȚI SĂRBĂTORI FERICITE ȘI UN AN NOU PROSPER!

Să ne vedem în 2013 mai buni, mai pacifiști, mai cultivați! 🙂

Mihai

5 gânduri despre &8222;Infinitul Ideal&8221;

Lasă un răspuns

