Cataracte cu nectar

Imagine

CATARACTE CU NECTAR

Şerpuind prin fericire, cu un mers alert şi mut

Din tufişuri, o zvâcnire, mi se arată nud un cult.

Divizibil prin visare mă transpun, observ şi ascult

Astăzi lumea mea îmi pare fără noimă, de temut.

O culoare, fericire, verde, zâmbet şi un mit

Altă faţă lin trăsare dintr-un loc neînchipuit

De-aş avea doar o oglindă, ba nu, două, şi să mut

Reflexiile sclipitoare ale lor ne-ar spune cât…

Cât perfect din animism, grijă, dragoste şi vis

Mă şi văd, eu bând cu dânşii nectaris archangelis…

Şi iar plouă, visul trece jos pe râu, iar tufăriş…

Acum lacrima-mi se zbate, însă ascuns, nicicând făţiş.

Trec, transcend şi mă repun pe tronul murdar de scrum.

În ureche vocea strâmbă, în suflet o bestie arzândă;

Merg tot mut, însă prin spate, întors prematur din vis

Locul ăsta, cel din palmă, cam pătat însă concis

Nu e raiul lor de pace din prisma verzui închis!

În natură e o scriptură,

Jalnic vrei să o eviţi…

Ierarhia ei, mixtură,

Îţi insistă să nu minţi!

_______________________________________________________m.COTEA

2 gânduri despre &8222;Cataracte cu nectar&8221;

Lasă un răspuns

