Mintea minte

Imagine

Poeziile anterioare aparțineau ciclului 2011. Acum încep redarea, la fel, în fiecare sâmbătă, a poeziilor compuse în anul 2012..

MINTEA MINTE

 

Nu mai vreau să o văd albastră

lumea, când afară-i verde.

Primăvara din fereastră

mă trezeşte lent din veghe;

Amorţesc adesea-n mine,

simt un dor să mă sucesc

câteodată… trist, îmi vine,

tragic să mă răzgândesc…

La ce bun mai e amorul,

visul, inima, odorul,

când la mine mi se zbate

ochiul minţii dând a moarte?!

Da, şi moartea-i început,

Iar începutu-i des jenant…

Pe merit poate fi marcant…

Şi merit? Merit marca lui de lut!

Şi cu a sa marcă de lut

să mi se învăluie la gât,

să nu mai spun ce nu am vrut,

să tac, să aştept, să văd, să iert…

Probabil eu atrag furtuna…

Lasă un răspuns

