P.S. Omagiu unui prieten bun

Un prieten bun mi-a dăruit onoarea de a-i citi o parte din scrierile sale alese, ba chiar m-am bucurat să aflu că am voie să și distribui câteva și acum simt nevoia să o fac, deoarece pe un fond de jazz clasic, operele sale mi s-au dezvăluit altfel. Despre el vă las să descoperiți din însăși descrierea sa dintr-un text propriu pe un fond muzical pe măsură… El este P.S. …și atât.


… PE DRUMUL MEU… CEL FĂRĂ NUME

Doamne…Dumnezeul meu…
Tie …Iti multumesc…
ca M-ai adus aici…
aici la inceput de drum…
Tu..mi-ai daruit o Fiinta draga…
cum alta nu e pe lume…
o Fiinta draga…
cu numele de Mama…
prin Ea am primit in dar Viata…
prin Ea am invatat sa privesc…
prin Ea am invatat sa zambesc…
prin Ea am invatat sa plang si sa iubesc…
toate le-am invatat prin Ea…
sa pasesc…sa intind mana …
iubire sa primesc…
iubire sa daruiesc…
cuvinte dragi in taina sa rostesc…
si…Doamne…cat de mult…
cat de mult Dor sa daruiesc…
…pe drumul meu…cel fara nume..
am intalnit si flori si spini…
dorinta de a face bine…
te rasplateste…uneori…cu maracini…
dar binele nu se masoara-n fapta…
ci in Iubire…Bunatate… Prietenie…
cand ti-ai deschis sufletul spre oameni…
pasesti incet …incet…spre nemurire…
cu Tine…Doamne…am pasit …apoi …
pe Drumul meu …ce ia un Nume…
cand am cazut…M-ai ridicat…
cand am negat…Tu…M-ai iertat…
eu am rosit… cand am gresit…
Tu… visele-mi le-ai rastignit…
si toate…Doamne…pentru ce?…
sa dau iubire lumii…?
sa dau viata…?
sau…poate un Rost drumului meu…
drumului meu…
…cu numele … de Viata.

Imagine

2 gânduri despre &8222;P.S. Omagiu unui prieten bun&8221;

  1. Foarte frumos gestul tau, Mihai, sa aduci omagiu prietenului tau!
    Poemul este SUBLIM! M-a emotionat pana la lacrimi! Il felicit din toata inima mea pe prietenul tau si nu in ultimul rad pe tine pentru ca impartasesti cu noi!
    Ai avut o idee grozava alegand, Nature Boy – Nat King Cole, efectul a fost magic!
    Iti multumesc mult, Mihai!

    O seara minunata iti doresc, Mihai! 🙂

    • Mulțumesc pentru gândurile tale, Ștefania! Am ales cu inima și n-am dat greș 😛 Ei da, se vede experiența prietenului meu bun într-ale scrisului, eu sunt la început, dar…Doamne ajută!
      Cu multă plăcere! Ești binevenită oricând!

      O seară frumoasă, Ștefania!

Lasă un răspuns

