Iubirea, o opinie

Imagine

Tu mă vezi trecând în zare

Acompaniat doar de drum.

Din acelaşi loc îmi pare,

Zărindu-te-n depărtare,

Cu un alt copil, mai bun…

Tu eşti liber, spui eclectic,

Adunând din toate un gând,

Poţi sta liniştit, boemic,

Nu-ţi doresc, nu sunt patetic,

Să nu zbori liber în vânt.

 

Alţii-mi spun – Gându-i e strâmb!

Cu fală tu stai pe-un dâmb!

Uneori i-ascult cu jale,

Nu-mi doresc să am în cale

Încă un semn de întrebare!

Şed buimac, aşa-n visare:

Ce-mi doresc să am în cale?

Dragoste, o teamă mare?

Puhoaie, gânduri la vale?

Viaţă, dubii, sau chemare?

 

Mă trezesc din reverie…

Am pus punct la judecată.

Verdict: chemare să fie!

A iubirii dulce soartă

_____________________________________________________________MiCo

4 gânduri despre &8222;Iubirea, o opinie&8221;

Lasă un răspuns

