Eclectic

Iau din tine ce-mi convine.

Să urmăm acelaşi curs

N-ar fi mai bine?

Judecata mi-a ajuns!

În mine-i un strop din tine,

Doar că stropul, pe parcurs,

Îmi inundă ce conţine

Într-un gând bine ascuns.

Ici şi colo noi culegem;

Ce ne place-i mai comod.

Rareori ne reculegem

Şi facem din asta un mod.

Mod sau modă, cât va ţine?

Peste-un timp tot vezi apus,

Este-o lege care vine

Moştenire chiar de Sus.

Între un drum ce-mi pare bun

Şi ce-mi doresc de la tine

Aş vrea tu să-mi spui: Eu cum

Să mă pot vedea pe mine

Când tu mă preschimbi în fum?

Eu sunt Eu, ştiu ce-i în mine.

Nu te supăra că-ţi spun,

Demnitatea îmi parvine

Doar de rămân Cel ce Sunt.

Să mă neg e-o amăgire,

Am făcut-o adeseori,

Şi-am văzut ’n a mea privire

Cum o haită de suri nori

Mă transpare în amintire…

Curată dezamăgire!

Am visat iar în culori…

___________________________________________________________MiCo

Imagine

foto:etsy.com

2 gânduri despre &8222;Eclectic&8221;

  1. Profunda poezia, Mihai si foarte bine scrisa! Felicitari!
    Tu scrii foarte foarte bine!
    Iti multumesc ca impartasesti cu noi!
    O duminica minunata iti doresc, Mihai! 🙂

    • Mulțumesc pentru tot Ștefania, mă faci să roșesc 🙂 Mă bucur că ți-a plăcut, încerc să împărtășesc toate lucrurile ce-mi sunt dragi cu voi, iar dacă reușesc să vă fiu și pe plac, atunci sunt cel mai fericit!

      O duminică superbă!
      Mihai 🙂

Lasă un răspuns

