Salvador Dalí (11 mai 1904-23 ianuarie 1989)

ImaginePortretul mamei artistului Dofia Felipa Dome Domenech De Dalí, 1920

Imagine

Jocul lugubru, 1929

39BabyMap

Copilul Harta lumii, 1939

43PoetryOfAmerica

Poezia Americii, 1943

54StatueOfOlympicZeus

Statuia lui Zeus, 1954

70HallucinogenousBullfighter

Torreadorul halucinogen, 1970

82Warrior

Războinic, 1982

_________________________________________________________________________________________

Dat fiind faptul că o pictură a lui Dalí e imaginea și simbolul ”Colțului Cultural”, nu puteam ignora această zi fără a-i aduce un mic omagiu. Despre el am să mai scriu pe parcurs un post despre biografia sa și, în măsura în care intru în posesia unor informații relevante, și despre operele sale.

3 gânduri despre &8222;Salvador Dalí (11 mai 1904-23 ianuarie 1989)&8221;

  1. Foarte frumos omagiu ai adus marelui pictor suprarealist, Salvador Dalí! Mie îmi plac lucrările sale și cu bucurie le-am admirat și aici la tine!
    O duminică minunată îți doresc, Mihai! 🙂

    • Mă bucur că și tu îl apreciezi pe Dalí. Ai avut vreun post cu picturile lui? Dacă da, arată-mi-l și mie și dacă nu, abia aștept să văd cum îl vei concepe, na că ți-am dat și idei :)) O duminică faină, Ștefi!

      • Nu, nu am avut, Mihai, încă nicio postare dedicată lucrărilor sale în întregime. Am mai intercalat căte o lucrare a sa cu ale altor artişti. Chiar nu-mi amintesc postările, pentru că poate ai văzut şi tu am multe postări pe blogul meu, cu lucrări de la zeci dacă nu sute de artişti!
        S-ar putea să fac o postare cu lucrările sale, în viitor, însă depinde foarte mult de starea mea spirituală.
        O duminică minunată îţi doresc şi eu Mihai! 🙂

Lasă un răspuns

