ROGVAIV

Imagine

Râd cu drag, e râsul care,

făr’ de dor ori lungi emfaze,

mă trimite cu a lui fraze

la plimbare.

O pală de vânt tomnatic

cade-n aerul jăratic.

O observ și-mi spun molatic:

Altă toamnă-n stil sălbatic…

 

Greu a crede-ți vine ție,

survolând încinsa glie,

să vezi frunza ruginie

la braț cu vara târzie…

Vinovați sau răsfățați?

Observăm contrariați

cum totul în jur se schimbă.

E pe-aici cumva vreo hibă?

Am fost oare informați?

 

Azi ca ieri n-a să mai fie.

Credeți în filosofie?!

Realitatea e mai vie!

Da, dar o cam ignorați…

Să fie doar ei pătați?

Ignoranța vizitează

prin tăcere-s vinovat

că o primesc cu mare vază,

că glasul mi l-am barat.

Vai, mi-e cam mers cam departe!

Mult extaz, exces de ardoare,

eu vorbeam doar de poluare…

De-a noastre fățișe fapte…

La plimbare.                                                                  1 octombrie 2012

____________________________________________________________MiCo

foto: es.wahooart.com

2 gânduri despre &8222;ROGVAIV&8221;

Lasă un răspuns

