Pic, Tac, Pot… sau mantra copilului din mine

Pic, tac, pot.

Împiedicat de-o presimțire,

Julit bine de-o împlinire,

Mă scutur și-mi vin în simțire

Căci pic, tac, pot.

 

Când pic eu tac, căci pot!

Din boare pe lângă un astru

Pe plaja lui Divin Dezastru,

La masă-i sorb vieții compot.

 

Claustrofob…

Într-o cutie de fericire

Caldă, mică, de împlinire,

Într-ale vieții mâini, sortire,

La galop.

 

Un scârțâit de ușă nouă

Și vocea care m-a văzut,

Fortuna și-un pahar cu rouă

Vărsat pe creștetu-mi tăcut.

 

Cu grație-s acum trezit

Și mă aplec umil la zare.

Cu drag fost-am dezamorțit…

De acum e altă căutare…

 

Să-l scot pe Pot la ’naintare,

Cu o strategie să nu tac

Și la Pic, cel din așteptare,

Să-i dau șah mat.

 

22 octombrie 2012

_______________________________________________________________________MiCo

Imagine

foto:virtualdali.com

 

LA MULȚI ANI, COPII DRAGI, ORIUNDE V-AȚI AFLA!

4 gânduri despre &8222;Pic, Tac, Pot… sau mantra copilului din mine&8221;

  1. Mi-a plăcut mult de tot, poemul Mihai! Plin de optimism şi educativ!
    „Să-l scot pe Pot la ’naintare” – mulţi dintre noi ar trebui să facem asta! :)))
    Îţi mulţumesc mult pentru că ai împărtăşit cu noi.
    O seară minunată îţi doresc, Mihai şi-un week-end superb! 🙂

  2. Te-ai jucat cu toate aceste cuvinte şi ţi-a ieşit tare bine! Bravo! Mi-ai adus aminte că aveam şi eu câteva poezioare scrise de mine, pe undeva prin „lada cu amintiri”. Poate le voi căuta.

    Zi frumoasă îţi doresc! 🙂

Lasă un răspuns

