Aspecte

Privite, rar observate…

Cotidian, nesecat drum

de aspecte.

 

Să vorbim despre tăcere,

golul nopții, o încăpere,

antecamera.

 

Echilibrul focului,

mișcările globului,

cunoașterea omului.

 

Dansuri de particule,

praful și pelicule,

microviața.

 

Mesajele plantelor,

zbuciumul copacilor,

cele nerostite.

 

Tainele sufletului,

zumzetele stupului,

introspecția

 

Albul lângă negru,

Burlesc sau funebru,

percepția.

 

Fidelitatea caninelor,

Tămăduirile felinelor,

Pildele necuvântătoarelor.

 

Doar aspectele nerostitelor,

scurtă instrospecție…

Pildele necuvântătoarelor,

un iz de percepție!

 

 

Microviața după gene,

antecamera oricui,

ajută și ne dă semne

în cunoașterea omului.

 

2 octombrie 2012

________________________________________________________________________MiCo

 

Imagine

foto: virtualdali.com

2 gânduri despre &8222;Aspecte&8221;

    • Hehe, merci Ștefania!
      Ești o drăguță, eu nu mi-am propus să scriu un haiku, pur și simplu așa a ieșit… adevărul e că ce am scris eu nu se încadrează în normele de haiku, e un poem ce are o oarecare continuitate și cred că e singurul de acest gen, dar… cine știe. Poate mă voi apuca să scriu și haiku adevărat la un moment dat.

      Mulțumesc de trecere și de minunatele vorbe!! O seară super! 🙂

Lasă un răspuns

