Sondaj de opinie 1

Dragii mei,

așa cum v-am ”amenințat”, voi avea nevoie de părerile voastre, extrem de prețioase pentru mine. A trecut o jumătate de an de la lansarea Colțului Cultural și doresc să-mi creez o strategie de blog pentru toamnă, iar pentru asta am nevoie de ajutorul vostru.

Poftiți la vot!

P.S. Săptămânal, vor mai fi și alte sondaje 🙂

6 gânduri despre &8222;Sondaj de opinie 1&8221;

  1. Am votat, Mihai, iar alegerea mea ţi-o spun si aici: creații proprii (poezii/ proză), pentru că scrii foarte bine! Imi place cum scrii, ai tu un har aparte!
    O seară minunată îţi doresc, Mihai!:)

Lasă un răspuns

