Ciocnire de no(r)i

Dintr-o flamă, vârf de lance,

se-mpiedică-n val furtuna.

În mine îngână ura

și mă arde…

Din celălalt colț se trage!

Mi se-mproșcă cu răbdare,

însă duhul meu tot rage,

regretele curg la vale…

Totul, clar, degenerează;

Da-mi-ai, Doamne, o oază,

pune-mi-s-ar pavăză

la revolta searbădă!

…La final, noi, ca străini,

ne ascundem de priviri…

Ploaia-i doar în amintiri.

Se prefigurează un soare?

Liniștea-i!

De înstrăinare…

10 octombrie 2012

 _____________________________________________________________MiCo

Imagine

foto: virtualdali.com

 

2 gânduri despre &8222;Ciocnire de no(r)i&8221;

Lasă un răspuns

