Dragii mei,

vă mulțumesc din inimă pentru voturile voastre la primul meu sondaj. În speranța că voi ghici puțin din dorințele voastre, vă invit să participați și la acest sondaj.

Cu mulțumiri anticipate,

MiCo

Sondaj de opinie 2

7 gânduri despre &8222;Sondaj de opinie 2&8221;

  1. Cu toată sinceritatea ţi-o spun, Mihai, mie mi-ar plăcea să scrii ceea ce simţi tu să scrii şi să abordezi oricare domeniu vrei tu, pentru că asta ţi-ar da mai multă libertatea de exprimare! Şi caută să , fii tu!
    Niciodată nu mi-au plăcut comenzile, pentru că dau o notă de dictatorială!
    O seară minunată îţi doresc, Mihai!

    • Îți mulțumesc din suflet pentru sinceritate, apreciez mult! Sondajele sunt orientative, nu sunt literă de lege, pe mine mă ajută, nu mă comandă, nici mie nu=mi place să scriu la comandă, m-ai citit. Totuși, uneori e frumos să citești ceva despre care ești interesant, asta încerc să descopăr eu aici.

      O seară frumoasă, Ștefania, dragă!

Lasă un răspuns

