Cerc închis

Invidios pe ce mi-am zis.

Cerc închis.

Lumea asta-i un abis…

 

Zadarnic tot ce am scris?

Cerc închis?

Azi se curmă un alt vis?

 

Schimbu-n viață e concis…

Azi din ieri nu e suiș,

merg grăpiș.

 

 

Văd nimicul din frunzis,

singur mi-s…

Asta nu-i ce mi-ai promis ieri în vis!

 

Sunt cu gândul în Paris,

grele ni-s…

visele din cerc închis.

 

Tăt am zis!

Glasul mi l-am compromis

din plictis…

 

 

8 noiembrie 2012

_________________________________________________________________MiCo

 

Imagine

Galatea  de la Esferas- Salvador Dalí

foto: http://nathakanel.blogspot.ro/

2 gânduri despre &8222;Cerc închis&8221;

  1. Minunat ca întotdeauna, Mihai şi pictura pe care ai ales-o este in ton cu poemul tău! Îmi place mult!
    O seară minunată şi-o nouă săptămână excelentă îţi doresc, Mihai! 🙂

Lasă un răspuns

