Experiment

Un an anost

Și făr’ de rost

Părea să-nceapă, zic acum.

 

Pe valurile mării îmi purtam visurile

Și spuma ei, dantelă pură,

Mi le-ngâna și le orna

În minte, comorile.

 

Doldora de vise

În geamantan era,

Mintea zbiera

Vorbe interzise.

 

Mai simt mirosul nou din camera

Ce-avea să fie a mea.

Credeam în ea?

Mi-era hotel?

Nici nu, nici da.

Era model,

Un prototip de trai în umbra ta.

 

Dar zilele au trecut…

Cu ore, târâindu-și mersul,

Și am zăcut

În legănatul celor de pe stradă

Ce-și căutau sensul.

 

Ea, marea, alina zvâcnirea

El, soarele-mi încălzea privirea.

 

Trecând prin mii de ochi întrebători

Ce-mi căutau de loc,

La final de șir te-am regăsit,

În vii culori

De dragoste mi-am reamintit.

 

8 decembrie 2012

___________________________________________________________________________________MiCo

 

Imagine

foto: 9am.ro

2 gânduri despre &8222;Experiment&8221;

Lasă un răspuns

