Prin ochi străini

Mă gândesc să mă răzvrătesc

pe loc,

să dau frâu liber făr’ de echivoc

cadenței voastre de grotesc

și s-o contest!

 

Recent pleoapa mi s-a deschis,

atent, spre voi,

cei cu noroi

la purtător,

ce explodați, hain, visele moi

făr’ compromis.

 

Un pas înapoi m-am dat,

căci opera de artă

a urii

cu adevărat

se observă mult mai bine

distanțat.

 

Un Midas strâmb de foame

și de aur

încărcat,

la ureche-mi șuieră blazat:

Ești mic, un graur

cosmopolit,

faci drame.

Te legi de mine, un balaur,

a răspândi idei infame?!

 

Prin ochi străini pe toți vă văd,

Spun ferm de-ale mele vorbe.

De aici, din spate, dindărăt,

se văd șiroaie

de năzuințe, o droaie,

cum se preling, diforme,

prin degete enorme

n a nepăsării rece zoaie.

 

Nu sunt doar eu,

ci suntem mulți…

Vrem coama mândră, cea de leu

să o vânăm, să trecem munți,

din pace să facem trofeu!

22 decembrie 2012

___________________________________________________________________________MiCo

Imagine

foto: besameensimenor.blogspot.ro

 

Lasă un răspuns

