1 anișor

Ieri, blogul ”Colțul Cultural” a împlinit un an de existență… acum un an făceam scheme pe foaie, aveam visuri și prospectam ce avea să fie în linii mari blogul de acum. Chiar dacă timpul a fost mai vitreg cu mine o bucată de vreme și am rămas în cumpănă, inclusiv cu soarta blogului, eu sper că am reușit să mă adun și să revin încet spre locul unde vroiam să conduc acest site.

De acum încolo totul va fi mult mai calm, prea mă aprinsesem, dar poate că așa sunt eu… cert e că în acea perioadă de pauză forțată de împrejurări (sănătatea), am înțeles, printre altele, că numai cu răbdarea treci marea. Experiența se naște deseori din perioade infame. N-am să susțin acum că am acumulat o experiență masivă după doar un an de blogging (nici nu cred că mă simt un blogger în adevăratul sens al cuvântului), dar ce s-a adunat va fi păstrat precum acel aur prețios după cernerea tuturor reziduurilor vremii.

 

Mulțumesc vouă, celor ce mai trec pe aici! Mulțumesc lui Dumnezeu! Mulțumesc!

Mihai

 

Imagine

4 gânduri despre „1 anișor

  1. La Mulţi Ani, Mihai! Îţi doresc sănătate, pentru că fără ea din păcate toate sunt limitate, şi multă inspiraţie astfel încât să continui să abordezi subiecte la fel de interesante ca şi până acum.

    Iar dacă cititorii tăi ţi-au simţit lipsa atunci când nu ai mai scris, înseamnă că te poţi numi blogger, şi unul apreciat.

    La Mulţi Ani!

    1. Mulțumesc pentru caldele tale vorbe, Mihaela! Eu mă simt împlinit dacă reușesc să îmbogățesc puțin băgăjelul cu informații al cititorilor mei prin câte o boabă din vreun articol scris de mine. Îți mulțumesc pentru fidelitate, felicitări și ție pentru munca depusă și te mai aștept pe micul meu colț cultural!
      MiCo

Lasă un răspuns

SUNT UN ADOLESCENT REBEL

.... si asa vreau sa raman...

Blogul unei cinefile

Filme, seriale, recenzii și recomandări

Onișoară Claudiu-Liviu Blog

Poezie, proză scurtă, articole, eseuri.

CLIPE DE RAI DIN IADUL MEU

SCRIE! Nu sta degeaba că degeaba stai

Fum de Ţigară

Simte,dar taci.Scrie.

Dintr-o suflare

Povești de suflet

Personaje de Basm

„Cărțile reprezintă umanitatea dată la tipar.” Barbara W. Tuchman

Poetaria Journal

© Ioana Haitchi - Blog de poezie, traduceri, eseuri, ştiri culturale

*Ana-Maria.PM*

Poetry lover, coffeeholic & books addict

Colțul Cultural

Repaus cu cap

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

365 dni w obiektywie LG

365 days a lens LG

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close