Dantela de șanse a lumii

Plop plăpând…dragoste-n vânt

iei. Lacrimi brodate pe toc…

Toc de ușă, toc de pușcă,

toc de azi și mâine toc.

 

Poarta spre apoi e-n spate,

apoi mergem mai departe,

căci departe e acel doc

peste a lumii lin soroc…

…ori peste mare…

 

Din dantela mea de șanse

visu-mi iese amar pe-un ochi.

Ah, observ chiorâș cum anse

ți se încolăcesc de crăci!

 

Lin se leagănă o foaie

dintr-un Axis Mundi mort…

Hai să trecem peste ocoale,

pregătim pomană mare

și ne ascundem toți în cort!

 

Un cotiledon de-un cot

ca și pavăză deloc

îmi pare

de ajuns să țină-n loc

a hapsânei lumii cort.

 

Am avut și râu și plop,

am brodat o șansă mare

ca să stăm cu toți pe loc…

Azi natura-i căutare…

 

Să ucizi îți trebe-un strop,

nu de apă sau de plop

ci de falsă judecare

a minunii vieții care

ți-a dat cale, start sau scop.

Domnilor, ne-am bătut joc…

Pesemne că azi transpare

evidentă doar la soare

natura…strivită-n toc.

 

19 ianuarie 2013________________MiCo

 

Image

foto: virtualdali.com

Lasă un răspuns

