Un tată și un fiu… o dramă (?)

Unii dintre noi au o relație mai dificilă cu tatăl lor, așa eram și eu… așa este și Ticu, personajul lui Șerban Pavlu din ”Câinele japonez”.

Nu am văzut încă filmul, dar cei care l-au urmărit aproape că au desființat pelicula lui Tudor Cristian Jurgiu. Despre Costache, personajul lui Victor Rebengiuc s-a spus că e undeva între Moromete (nu mi s-a părut deloc din trailer) și Ion din ”Medalia de onoare” (aici am observat și eu similitudini, mai ales la poveste, într-un fel). De asemenea s-a mai spus despre film că are o acțiune enervant de lentă (nu v-ați obvișnuit încă?? Zău așa, pentru un antrenament ”hard” urmăriți ”Aurora”… la final, eu n-am regretat) și că povestea nu impresionează prin ceva special. Că veni vorba de poveste:

Filmul spune povestea bătrânului Costache Moldu, care şi-a pierdut soţia, casa şi agoniseala de-o viaţă, în urma unei inundaţii. Momentul care schimbă firul acțiunii e întoarcerea neaşteptată a fiului său, Ticu, din Japonia, alături de soţie şi băiat. Acesta îi va pune pe amândoi în situația în care trebuie să reînveţe să comunice, să redevină o familie. Costache învaţă să devină un bunic adevărat pentru nepotul lui de 7 ani iar Ticu repară greşelile trecutului.

TRAILER

Desigur, apar elemente actuale: familia mixtă, românul plecat pentru o ”viață mai bună” în străinătate, dramele de familie, cuvintele nespuse și adaptarea la germenii unei noi culturi. După cum spuneam, nu am urmărit încă filmul, deci nu-l pot recomanda, cert este că fiind un iubitor al filmelor românești, când voi avea ocazia să-l găsesc, nu-mi va scăpa!

Dar voi? L-ați urmărit deja? Îl veți urmări?

2 gânduri despre &8222;Un tată și un fiu… o dramă (?)&8221;

  1. Pingback: Astăzi e ziua ta: Victor Rebengiuc | Radu Ștefan prezintă: Blogu' cu de toate

Lasă un răspuns

