SĂ NE FIE CLAR

Și așa se poate scrie ( pardon, ”simți” vroiam să spun)!

DARdeDARia

Mă admiri. Te miri de mine. De ce?
Mă consideri altfel?

Mă judeci.

Mă consideri mai mult sau mai bun?

Mă judeci.

Eu, cel pe care-l vezi, nu sunt altfel, nu sunt mai mult sau mai bun decât tine.
Nu am nici o calitate în plus sau în minus. N-am nici măcar o genă diferită de ale tale.
Tu vezi în mine doar persoana, învelişul.
Învelişul nu face nimic de unul singur. Ai văzut vreodată vreo căruţă umblând de una singură prin lume? Ai văzut vreodată vreo cutie făcând vreodată ceva de una singură, folosind la ceva dacă e goală?
Cu siguranţă, nu.
Creaţiile pe care le vezi nu sunt ale mele, nu sunt ale cutiei.
Creaţiile pe care le admiri nu sunt ale persoanei.
De la mine, nu pot şi nu ştiu nimic. Tot aşa, nici tu nu poţi şi nu ştii nimic, de la tine. De unde pot…

Vezi articol original 357 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

