A mai trecut un an, acum sunt doi. Doi ani de ”Colțul Cultural”!

cofetarii-iasi-cake-delivery-tort-padurea-neagra1

SURSA: 367dezile.blogspot.ro

Întotdeauna există un ”de ce” la rădăcina acțiunilor noastre. Inițial, pe al meu l-am explicat aici, astăzi mai adaug ceva…

De-a lungul acestor 2 ani am avut parte de momente bune, momente nereușite, postări victorioase și postări mai puțin impactante. Așa e și-n viață, nu? Blogul acesta a devenit, într-un fel, o extensie a vieții mele, am reușit să-i rețin aniversarea așa cum o fac cu aniversările celor mai buni prieteni: natural. ”Colțul cultural” e creația mea, nu uiți ziua de naștere a unei creații personale, nu-i așa?! Poate sună bizar, dar nu pot înlocui nicicum ”creație” cu ”copil”…nu se potrivește cu mine.

Se întâmpla pe 30 noiembrie 2012, eram proaspăt masterand (azi absolvent și șomer…deocamdată, sper) și simțeam dorința să fac (ceva)… Să fi fost chinurile creației? Nu-mi lipsea neapărat un blog din activitățile zilnice și multă vreme am evitat ideea, dar atunci toate s-au potrivit. Pur și simplu știi când e momentul oportun să începi sau să termini ceva. Lucrurile astea se simt. Adeseori m-am bazat pe ce am simțit și de cele mai multe ori n-am dat greș. Se pare că nici atunci…

Cam prin acea perioadă am început să scriu literatură. Inițial poezie, apoi proză (primul meu roman, proze scurte) și voiam să aflu păreri. Mi-ar fi plăcut să am un feedback mai activ, dar… nu poți cere ce nu dai. Am trecut prin momente grele din viață la un moment dat, am luat o pauză mare, de recuperare, dar m-am întors mereu la prietenul meu, cel cu care împărtășesc tot ce am mai drag și mai bun. Am inițiat campanii și serii culturale (printre ele: DiaCritica, Sfaturi de la un copac, Jazz Sessions– numai pe Facebook aceasta- Simfonia culturii, Picasso, Malaga. Un pictor, un cămin), am înființat categorii noi (Maghiaromânisme Culturale, grație colaborării cu cei de la blogul ”MaghiaRomânia”, Alter Ego a devenit Opere Personale, Noutăți Culturale) și am desființat altele (Telesperanța).

De-a lungul celor doi ani am câștigat legături frumoase cu unii dintre bloggerii care mă urmăresc și pe care îi urmăresc, am câștigat o audiență destul de frumușică și am câștigat vizibilitate. Ce e mai important? Importanți rămâneți tot voi, cei care citiți rândurile scrise de mine pe acest blog de fiecare dată când puteți, important e prietenul meu, ”Colțul Cultural”, că-mi permite să vă vorbesc și să vă cunosc prin intermediul lui. Fără voi, cititorii, acest blog nu-și mai are sensul. Nu scriu dintr-un soi bizar de narcisism, din vreo excrescență mutantă a acestuia, ci scriu din suflet pentru suflete. Sună a clișeu? Poate, dar așa e!

LA MULȚI ANI!

P.S. Cadoul meu pentru voi sunt noile straie în care am îmbrăcat ”Colțul Cultural”. Sper să vă placă.

Și o poză cu omul de la butoane:

P1080471

Și un clip cu un bebel care ne cântă în engleză ”Happy birthday”…cam cât ”Colțul Cultural” de mare.

4 gânduri despre &8222;A mai trecut un an, acum sunt doi. Doi ani de ”Colțul Cultural”!&8221;

Lasă un răspuns

