Călătoria continuă

I-un tren în viața asta călătoare,

ce-n vuiete-amenințătoare,

garează-ntr-o haltă goală

a sufletului, crudă boală.

 

I-un vis, călătorind cu trenul

ne-am consumat tot oxigenul

cu iluzii-n straie de sărbătoare

pe-o cadență de vagă încarnare.

 

I-un miraj în compartimentul meu.

Eu, la ceas de taină cu Dumnezeu.

Îmi zice: nu mai ședea de-o parte,

când ochiul lumii bate-a moarte.

 

Din depărtări adulmec gara,

și-mi mai măsor din ochi comoara;

Dar, Domnule, ce pot eu face

cu-o grea, nedreaptă, carapace?

 

De-atunci răsună întrebarea,

niciun răspuns n-arată zarea…

De-atunci, lumea-i tot în găoace,

iar trenul meu nu merge, zace.

 

Demult am coborât din trenul slut,

am un drum lung de străbătut…

 

Călătoria continuă!

 

31 ianuarie / 1 februarie 2015

       10995993_410431509120483_6604851749015169554_n

foto: Flickr

2 gânduri despre &8222;Călătoria continuă&8221;

Lasă un răspuns

