Schimbarea gărzii

Abatele-mi bate-n geam

cuvinte-n gol… a moarte

ochiul sorții mi se zbate…

Se schimbă garda la cocioabă,

cu sfadă,

pâinea și apa, într-o silabă,

stau pradă.

Fantasmele cu gene lungi

mi-au dat prietenia;

– Vezi bine, să nu le alungi,

îmi spune, molcom, sinea…

Cataplasme cu balsam

pe suflet azi mi-am pus,

a sale peceți dispar,

cu-n dor bine ascuns.

Trecând prin lume

mi s-a mai spus;

Ba c-aș fi chior,

ba c-aș fi dus

pe-o viață fără spume…

Vânturi bat pe contrasens,

chiar fața mi se schimbă;

Am douăzeci și-atâția ani

și aș mai dori o clipă…

8 martie 2013 / 20 aprilie 2015

3363425223_57602a340e_ofoto: Flickr

6 gânduri despre &8222;Schimbarea gărzii&8221;

Lasă un răspuns

