Mâine la plimbare, azi la nominalizare

Da, mâine ies într-o plimbare ceva mai lungă (i se zice ”excursie” în limba română) până lunea care vine. Azi, de dimineață, răsfoind wall-ul WordPress, observ că se pune ceva la cale 🙂 Au (re)început nominalizările la Libester Award!

Să fi fost 2 ani de când am primit primele două nominalizări la Liebster. Aveam doar 4 luni de blogăreală, mergeam de-a bușelea, dar unele persoane dragi m-au luat în brațe și m-au propus spre… ceva anume. Nici astăzi nu știu ce e cu Liebster ăsta, dacă e aievea sau vis.

No, io am primit o nominalizare și o leapșă de la tacereapasilortarzii.wordpress.com și trebuie să o duc mai departe… c-așa-i fain… măcar în semn de mulțumire. Mulțumesc Tăcerea pașilor târzii!!!

Și-amu’, să trecem la lucruri mai serioase.

Nominalizările mele (nu cred că ies 11 bloguri, mi-am restrâns lecturile mult în ultimul timp):

http://viataoperadearta.wordpress.com/

http://danielabogdan.wordpress.com/

http://racoltapetru6.wordpress.com/

http://tacereapasilortarzii.wordpress.com/ (sper că e voie să te nominalizez și eu, că chiar vreau 🙂 )

http://prietendevremerea.wordpress.com/

http://dinculori.wordpress.com/

https://zambetulsoarelui.wordpress.com/

Ordinea e aleatoare, nu vă luați de cap, că fiecare aveți (măcar) ceva fain de arătat. N-au ieșit 11, dar 7 e cifra magică, am încredere. Oricum, privesc toată tărășenia asta ca pe un simbol și o ocazie să ne cunoaștem mai bine. Uite, de exemplu, eu, astăzi, am scris într-un stil colegial pe care nu l-am mai folosit niciodată…și sper că nu a deranjat pe nimeni.

Întrebările primite:

De ce scrii pe un blog ?

Scriu pe blog deoarece nutresc o curiozitate față de anumite teme (culturale) pe care, descoperindu-le, doresc să le ”transportez”  mai departe (sau să le las să zboare, nu degeaba am o secțiune ”CÂMP DESCHIS”, pe care o folosesc adesea) și socotesc că e normal așa. Informația e a tuturor. Învăț ceva scriind un articol și mi-ar plăcea ca și ceilalți să trăiască experiența mea (în felul lor). Până la urmă, de fapt, scriu ca să împart. Am nevoie de exercițiul ăsta… zilnic! Fie că e vorba de un articol cu iz cultural sau vreo mâzgălitură literară scrisă de mine 🙂

Ce culori te inspira ?

Verdele… mereu verdele!

Ce conteaza cel mai mult in aceasta viata ?

Să iubești.

Care ar fi calatoria unei vieti implinite  ?

Propria călătorie.

Care este culmea fericirii ?

Iubirea…

Dar a durerii ?

… iubirea

Care ar fi cel mai important contact sau contract ?

Contactul cu propria Ființă și contractul binelui pe care-l desăvârșesc prin ea.

Care este cel mai frumos cuvant adresat oamenilor  ?

Te iubesc!

Ce este idealul ?

Un deziderat… atât.

Cum te vezi la batranete ?

Cu pisici și multe cărți…

Ce l-ai intreba si ce i-ai cere lui Dumnezeu daca l-ai intalni ?

Nu i-aș cere nimic, pentru că noi, oamenii, de obicei, ”cerem greșit”, dar l-aș întreba: De ce ne iubești?

Întrebările mele:

  1. Cât de mult te împlinește scrisul pe blog?
  2. Cum ți-ai ales numele blogului?
  3. Cine ești tu,ca persoană (scurtă descriere)?
  4. După ce criterii alegi un blog/ articol pe care-l urmărești/ citești?
  5. De ce te temi?
  6. Un moment frumos trăit?
  7. Crezi în prietenie?
  8. Ce ai duce cu tine pe o insulă pustie (în afară de provizii, lucruri speciale și mai ales ”pe cine”)
  9. Ce te întristează?
  10. Te uiți la TV? La ce?
  11. Ce-ți place cel mai tare să citești?

Eu mi-am făcut dulcea datorie și poate și voi, nominalizații, o veți desăvârși. Vă las cu o poză a locului unde mă retrag pentru câteva zile. Poate unii o vor recunoaște…

Îmbrățișări!

RIMETEA-SAT-JUDETUL-ALBA1

8 gânduri despre &8222;Mâine la plimbare, azi la nominalizare&8221;

  1. Iti doresc vacanta frumoasa Mihai ..si cu siguranta Este . Iti multumesc de toate gandurile tale bune pe care le-am descoperit inca o data .
    Ce bucurie ca suntem 🙂 Mi-ai dat leapsa inapoi …ca chiar sa raspund ? 🙂
    1–e o placere 2 – din liniste 3– eu sunt tu 4– rasfoiesc , admir , iubesc si caut sa inteleg extremele 5– nu ma tem insa ma feresc de bezna mintii cand pune umbra pe suflet 6– dragostea este momentul momentelor , e tot ce avem 7– da cred cu tarie 8– o bucata de metal 9– nu ma intristez ci ma adancesc in mine atunci cand omul se pierde el de el sau el prin el 10– da , rar stiri din mersul lumii si al tarii 11– imi place sa fac selectii sa stiu de toate si nimic . O seara buna

    • Salutări! Mulțumesc pentru interesantele răspunsuri și pentru urare. Asta e doar o mică excursie, ”vacanța mare” vine abia la sfârșitul săptămânii viitoare. Atunci îi atunci 🙂
      O zi frumoasă!

Lasă un răspuns

