La mulți ani, am 3 ani!

Nu mai zic ce ”nășteam” acum 3 ani, că v-am făcut capul calendar cu ”creația” mea. Da, mă mândresc! Mă mândesc că am reușit să dau o continuitate unui mic crâmpei de visare, unei dorințe. Sunt încântat că mi-am creat o rețea mică de persoane care mă vizitează și le vizitez destul de des căsuța blogurilor… și sunt fericit. Pentru că mă joc. De-a blogăreala. 🙂

Acum 3 ani, pe vremea asta, scriam… la ”Vremea tornadei”, primul meu roman. Ce să fi făcut, altceva? Eu atât știu, să scriu. Așa mă pot exprima ceva mai deschis și… asta am făcut. Acum 3 ani mă deschideam. Vouă, pe ”Colțul Cultural”, prin articole cu iz cultural și lor, cititorilor mei, celor care au avut curiozitatea să intre-n vârtejul creat de mine în roman.

E vremea bilanțurilor? Nu. Lasă! Astea-s plictisitoare. Ar fi oportun, totuși, să amintesc un fenomen interesant pe care l-am creat din greșeală. Mereu am o plăcere mare când reușesc să ”dau lovitura” cu câte un post scris pe blog. De obicei, alea de suflet n-au succesul scontat, dar m-am obișnuit cu asta, în schimb, cele mai ”utile”, să zicem, dacă sunt scrise bine, rup. Așa e cazul postului despre Arhetipurile lui Jung și al celui despre romanul ”Roșu și Negru” de Stendhal.

Nu știu de unde atâta interes pentru arhetipuri și despre Stendhal, dar nici nu mai contează. Am câțiva vizitatori extra. Asta contează, sufletește vorbind, pentru că alte câștiguri nu generează blogul. Nici nu vreau. Contează, pentru un site care are, în general, sub 50 de vizitatori pe zi. Am, totuși, încredere, și sunt convins, că acești vizitatori, fie că-s bloggeri sau nu, aparțin unei elite 😛 care simte la fel, iubește la fel și gândește la fel… la ce-s bune hiturile, dacă nu la asta? La reamintire. Asta-mi doresc, eu, astăzi…

Și vă mulțumesc mult, vouă, celor ce sunteți!

static1.squarespace.com

foto: whatyoudomatters.co.uk

11 gânduri despre &8222;La mulți ani, am 3 ani!&8221;

  1. Mă bucur să te vizitez, dar pe mine ma interesează în egală măsură cei care nu simt, nu iubesc și nu gandesc ca mine…ȘTIU că putem empatiza chiar dacă fiecare merge pe o altă cale, atata timp cat DIRECȚIA de mers este comună.
    Drum bun…

    • Și eu mă bucur de orice vizită, până și de cele în care dau peste persoane care nu gândesc, iubesc, simt la fel ca mine. E loc sub soare pentru toți. Mulțumesc și călătorie sprâncenată și ție!

  2. La multi si frumosi si dedicati anisori Mihai !
    Iarta-mi intarzierea .. am facut din ea (ea intarzierea) o obisnuinta .. Insa tin aproape !
    Sa-ti fie viata plina de bucurie !

  3. Pingback: La mulți ani, am 3 ani! | Blogul meu

Lasă un răspuns

