Fără cuvinte

Textele melodiilor celor de la Celelalte Cuvinte, mi-au părut, mereu, foarte poetice și de cele mai multe ori chiar așa și sunt. De curând, m-am îndrăgostit de un cântec-poem care spune, din titlu, c-ar fi ”fără cuvinte”… în realitate, cuvintele din versurile lui mi-au părut de o frumusețe rară… Nu numai că are cuvinte, ci sunt bine alese.

Vă las să le descoperiți urându-vă, totodată, o zi nespus de frumoasă! 🙂

Ca un păienjeniș, tăcerea se întinde prin unghere,
Câteva raze mai clipesc stinghere prin unghere
Și iată, visul vine pe furiș
și intră în odaia mea tiptil ca un copil.
Pe la fereastră,
ca un bătrân cântând din flaut,
trece vântul rece
cu-atâtea vise-n traista lui albastră
Tăcere… ochii zilei s-au închis
În seara asta, ce-mi mai spui tu, vis?
Te-ascult, vorbește-mi, dar încet, încet și mult,
Și vorba ta să semene tăcerii

muzică: Călin Pop
versurile aparțin poeziei Seninătate de Al. Philippide și sunt recitate de Florian Pittiş

11209828874_fe7081f272_o
foto: Flickr
Lasă un răspuns

