Și…uite așa…

autor: (c) Stelu Pop

 

mai ninge alene
norii creionează cerului ultimele gene
fulgi rari de nea
îmi mângâie ochii în ultim sărut rece de catifea

iarna-mi suflă prin buzunare
colna-i goală
lemnele-s cenușă și fum
raftul camării-i gol
vinul din beci se prelinge-n bemol
(ecou scrijelit pe grinda spânzurata-n pod
acolo lângă cel de-al doispezecelea nod)

ostenit de-atâta iernat
țin ison vinului-Mare Domn!
dau samă paharului gol
doinind a dor și jale
cinstind memoria iubirilor mele
celor tăcute și nerostite
înrudite cu cele rostite și neprimite

și…
uite așa mă aghezmuiesc cu sârg
de dragul voracelui dor nebun
ce încă își caută sens și rost
trecerii prin celest.

spuzatoamnei

6 gânduri despre &8222;Și…uite așa…&8221;

  1. Încă puţin şi scăpăm de iarnă.
    Am să mai caut versuri de-ale lui Stelu Pop.
    Mulţumesc Mihai că ni l-ai făcut cunoscut.
    O seară liniştită şi-o nouă săptămână rodnică îţi doresc! 🙂

Lasă un răspuns

