Renasc, Renaștere

Pe brațe și ramuri înmuguresc…

Rădăcinile mi le înfig

în sevele ce mă urmăresc

în timp, curățându-mă de frig…

 

Azi mă simt mult mai ușor, ca frunza,

tatuajul de pe ramul tău color;

Eh, ai tu mai mult noroc cu pânza

florii parfumate, îi ești dator…

 

În mine doar sufletul e-n floare…

adânc în mine, stă cam ascuns…

Din mii de păsări călătoare,

doar unele chemării mi-au răspuns.

 

Și totuși, noi doi semănăm?!

Eu sunt cuvânt, Tu ești Cunoaștere…

Ca experiență nu ne comparăm!

Eu doar renasc, Tu ești Renaștere…

________________________________________________________

Sărbători liniștite, bunilor! 🙂

 

5091357081_25af2d873d_o

foto: Flickr

4 gânduri despre „Renasc, Renaștere

  1. Un Paște fericit și benefic! 🙂

  2. Să fie Lumină, să ne bucurăm și să renaștem în ea! Hristos a Înviat!

  3. Tacerea pasilor tarzii 19 Mai 2016 — 9:37 AM

    …ca experienta nu ne comparam , eu doar renasc , TU esti Renastere
    Cuprinzator
    Cum niciodata nu este foarte tarziu iti doresc Sa fii !! 🙂

    1. Aşa să fiu! 😉
      Bucuros de revedere 🙂

Lasă un răspuns

SUNT UN ADOLESCENT REBEL

.... si asa vreau sa raman...

Blogul unei cinefile

Filme, seriale, recenzii și recomandări

Onișoară Claudiu-Liviu Blog

Poezie, proză scurtă, articole, eseuri.

CLIPE DE RAI DIN IADUL MEU

SCRIE! Nu sta degeaba că degeaba stai

Fum de Ţigară

Simte,dar taci.Scrie.

Dintr-o suflare

Povești de suflet

Personaje de Basm

„Cărțile reprezintă umanitatea dată la tipar.” Barbara W. Tuchman

Poetaria Journal

© Ioana Haitchi - Blog de poezie, traduceri, eseuri, ştiri culturale

*Ana-Maria.PM*

Poetry lover, coffeeholic & books addict

Colțul Cultural

Repaus cu cap

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

365 dni w obiektywie LG

365 days a lens LG

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close