Departe și… aproape

autor: (c) Florin Stana

 

Erai atât de aproape încât, aș fi putut să te ating! Aș fi putut să te ating… Am întins mâna, dar ai făcut un pas și te-ai îndepărtat… Am făcut doi pași și tu ai făcut trei. Am făcut trei pași, iar tu ai ajuns la patru… Și uite așa am ajuns să pășim spre infinit… Erai aproape, dar acum ești departe. Nu atât de departe, dar totuși, ești departe. Un pas mai departe. Numai un pas. Numai un pas ne desparte. Și totuși ești atât de… departe… Ești atât de departe și eu sunt atât de aproape! Și cerul ne desparte. Și eu sunt foarte aproape de albatrosul, care zboară în albastru. Spre soare… Spre lună… Sunt aproape și mă pregătesc de dans. Dansul etern al soarelui cu luna. Voi fi nălucă, oare? Ești atât de aproape. Sunt atât de departe. Doar un pas ne desparte… Doar un pas mă desparte. Un pas mă desparte de aripi, de soare, de lună…

 

Doar un pas… Atât!

 

Și totuși, ești atât de aproape!…

 

Doar… un pas mă desparte!…

 

Doar… un pas ne desparte!…

 

4243657159_7043d0624f_o

foto: Flickr

Un gând despre &8222;Departe și… aproape&8221;

Lasă un răspuns

