Lecția despre mâine

(unui suflet bun)

Nu am învățat să mă bucur de-un surâs apus

nu am învățat să umblu desculț în cei de lângă mine

nu am învățat să iau aminte de sclipiri

nu văd bine

de ieri sunt șchiop de-o privire

vecinul de sus învață mai bine

mie îmi vine

mâine

mâine vine

mâine e mai bine

azi nu am învățat să predau lecția de învățat pentru Ieri

azi nu am învățat decât

o strângere de mână

o pală

un soare

o petală

sunt tot ce am în cale

azi nu am învățat

iertare

mâine

mâine… vine…

 

5313098610_217acf61dc_o

foto: Flickr

 

Pe ”mâine”, dragii mei! Plec în concediu. Aveți grijă de suflet!

2 gânduri despre &8222;Lecția despre mâine&8221;

Lasă un răspuns

