Putregai nobil (pamflet)

Sunt doar un nobil putregai,

iar traiul meu e…pe vătrai,

am un curaj de guturai,

și o prestanță de bonsai.

 

Muncesc din greu, doar pe trotuar,

prieteni mi-s… un grup statuar

păstrez voința-mi în osuar,

vacanța mi-o petrec la scuar!

 

Sunt schimbător… de valută.

De nu-s eu, cine v-ajută?

Din dolari pot face plută,

da-s onest, nu vreau dispută!

 

Între atâția euroi și lei,

și-ntre două porții de mititei,

îmi spun, uneori, clienți de-ai mei:

Domnu’, dați bonu’! Sunt banii mei!

 

10383767_445310462299254_7847193000836456701_o

Lasă un răspuns

