Repere în captivitate – Potpuriu poetic. Stelu Pop

surse poeme : (c) STELU POP

 

REPERE

(puterea de-a te defini)

am întâlnit în lungul drum
Oameni
oameni care mă întrebau cine sunt eu
am descoperit în clipele de hodină
Lucruri
lucruri în care îmi căutăm identitatea
toate întrebările mi se păreau prea grele
indescifrabile în esența filozofiei lor
și-atunci am început să zbor
să zbor până la stele și dincolo de ele
Acolo
acolo mă simțeam în largul meu
acolo era casa mea
casa mea
unde puteam să făuresc vise
să clădesc idealuri
să dăruiesc Iubire
și Prietenie

aici era zona mea de confort
locul în care puteam să stau de vorbă cu sufletul
să mă identific
aici găseam răspuns la toate întrebările existenței mele telurice
( ba mai mult…mi-am găsit și un nume… STelu Pop)
aici mă îmbătăm cu rouă izvorâtă din lumină
mă contopeam cu Simfonia Universului
oglindindu-mi sufletul în Lacrima lui
a lui
a Universului
Simțeam cum Universul
dă sens și rost Existenței mele
și mă închinam în cele patru puncte cardinale
sfidând Nemărginirea dincolo de orizonturi
dincolo de dogme și credințe
având doar aceste două repere
Iubire
Și
Prietenie.

16492131549_4740c7a454_o

foto: flickr

CAPTIVITATE

(ultima respirație de resort)

în așteptarea veșnică a purificării
prin ardere a labirintului existențial
mă socotesc cu timpul
mă socotesc cu spațiul

cu timpul care doare
cu spațiul ce ia formă de clepsidră risipită
cu iubirea care se preschimbă-n vis
cu plăcerea…
plăcerea cu tonalitate de patetic eufemism
… mă simt captiv al trupului efemer.

 

nevoiadeiubire

foto: Vlad Țupa

Am ales ca acest ultim articol pe anul 2016 să poarte amprenta omagiului, a căutărilor, a regăsirilor, a iubirii și a prieteniei. Toate, sub formă de versuri alese. Mulțumesc tuturor pentru acompaniament, lui Stelu pentru prilejul acestor rânduri din suflet!

Un 2017 prielnic tuturor!

Mihai 

Un gând despre &8222;Repere în captivitate – Potpuriu poetic. Stelu Pop&8221;

  1. Pingback: Leapsa cinefila: 3 filme de vazut – Movie Zone

Lasă un răspuns

