Scrisoare pentru el (fragment)

fc2961a4b4a036ca03a3f4afe036c80a

                                                                     foto: Pinterest

Poate că nu-ți mai amintești. Eu, însă, nu am cum uita. Niciun moment, niciuna dintre clipele acestei grații, pentru că doar ele-mi sunt martori ai fiirii mele. Nici nu sunt chiar așa multe. Uneori chiar mă întreb: la ce bun atâta viață, atâta amar de zile și nopți dacă reale nu sunt decât câteva clipe? …

De-abia ce m-am așezat mintea pe umărul tău și ochiul sufletului a văzut minunea. Izvoare de trandafirași albi, perlați, alb-rozalii se înălțau precum viile cu struguri. Din mine se înălțau, din toată ființa mea creșteau și bolte întregi invadau cerul cu fiecare respirare a mea. O minune de lume se năștea din mine, din capul meu odihnindu-se pe pieptul tău. O nouă galaxie. Mai târziu mi-ai spus să-mi văd de treaba mea, să nasc galaxii mai departe. Puțin mai departe de tine. Era prea mult. Și prea nepământean. Iar eu trebuia să rămân aici, o pământeană, pentru ca și tu să fii din când în când cu mine. Nu-i treaba omului să nască galaxii. Să fiu doar om pentru că doar așa ai fi putut iubi.

(fragment din volumul Povestiri de pe Pământ, Daniela Marin, editura Cartea Daath, București, 2015, p.154)

coperta Povestiri-500x500

                                                           foto: edituracarteadaath.ro

4 gânduri despre &8222;Scrisoare pentru el (fragment)&8221;

  1. Am citi la tine,mi-a placut,am cautat,am gasit ceva ce imi place mult..” Bujorii au viaţă scurtă. Dar sunt atât de frumoşi!… Ştii că mie îmi plac bujorii! Pe cât de mic este bulbul, dar când se deschide, când îi vine lui vremea să se deschidă, înfloreşte într-o explozie de petale!
    Nici măcar nu trebuia să mă iubeşti. Doar eu trebuia să iubesc… clipa”.
    Multumesc mult,imi place cartea!!! 🙂

Lasă un răspuns

