Inflamare-n mi major

4fbac33dd035a7aea1ebe1b3f3a62342

Dintre două pietre rare,

acceptarea mi se pare,

nota blândă din solfegiu,

cel mai solemn sacrilegiu.

Iubirea-i a doua artă,

pe cord deschis se deșartă,

ea-mi dă apa de născare,

setea-n gând de acordare.

Piatra neagră-i atașarea,

bobul ce-mi spurcă suflarea,

embrion de redundanță,

antidot grav la speranță.

Din trei fire de părere,

mi-am hrănit azi o durere

fără apă, fără miere.

 

19 mai 2015

 

 

autor: Mihai Cotea

foto: Pinterest

 

Lasă un răspuns

