N-am bani de țigări

Mă duc să-mi cumpăr flori

inimilor

să le descânt

păgânul cânt

„cererile de eliberare se (re)găsesc la ghișeul 9”

am două inimi care mângâie atonal

sunt singur

mulțimile luate câte F(lori) nu iubesc vântul

schimbării

i se impune o poliță nouă

pentru toate cărțile care nu trăiesc în casa mea

n-am bani de țigări, dar salut berea de pe măsuță

sunt dator lumii cu un dor

aștept salariul

tumblr_mwtuitE4Ll1r7y2ago1_1280

foto: Pinterest (tumblr.com)

 

Lasă un răspuns

