Liebster Award-Nominalizarea a doua + alt interviu

Imagine

Mihaela Bândar-Varzan mi-a reîntors nominalizarea la Liebster Award și țin să-i mulțumesc pe această cale. Sunt onorat și plăcut impresionat deoarece, repet, nu m-aș fi așteptat la aceste nominalizări într-un timp atât de scurt.

Dat fiind faptul că am mai primit un set de 11 întrebări de la ea, frumos ar fi să și răspund la ele. Nu știu exact regulamentul concursului, dar nu cred că mai am voie să nominalizez pe alții și să creez alt set de întrebări, doar să răspund la cel primit.

  1. De ce ai ales să îţi faci un blog, şi nu un site?

Am ales blogul deoarece, pentru mine, este un pas premergător spre un site, dar și pentru așa-numita blogosfera, care e mult mai primitoare și ofertantă decât un site. Un alt motiv ar fi acela că nu sunt încă pregătit să-mi fac un site din punct de vedere tehnic, iar varianta blogului e mai ieftină și mai ușoară.

2.Care e prima carte pe care ai citit-o? Încearcă să scrii despre subiectul ei în cel mult 3 fraze.

Prima carte? ”Singur pe lume” de Hector Malot. Nu știu sigur dacă a fost prima carte citită, dar a fost pe-aproape oricum, printre primele 🙂 Romanul urmărește viața lui Remi. Acesta trăiește în casa mătușii sale. Soțul ei îl închiriază pe copil lui Vitalis, un proprietar de circ. Alături de cățelul lui Vitalis, Remi va trece prin multe peripeții până când își va găsi familia.

3.Cum vezi tu televiziunea şi presa anului 2013, comparativ cu cea din anii 90?

Sunt născut în 1989 și cunosc relativ puține despre presa și televiziunea din anii 90. Ceea ce pot să remarc e că numărul de programe TV și de publicații s-a mărit enorm, însă calitatea a scăzut simțitor. Predomină comercialul, suntem în capitalism.

4.Care este personajul cu care te identifici (dintr-o carte, dintr-un film, dintr-o piesă de teatru, etc)? De ce?

Nu am niciun personaj cu care să mă fi identificat vreodată, nu încă, cel puțin. Eu sunt eu și ar fi bai dacă ar mai fi un alt ”eu” 🙂 Știu eu de ce…

5.Care este primul lucru pe care l-ai face dacă mâine ai câştiga un premiu considerabil?

Depinde. Premiul te onorează, dar te și obligă. Aș sărbători, dar aș fi atent cum tratez domeniul în care am câștigat pentru a nu dezamăgi.

6.Să presupunem că ai fi nevoit/ă să pleci definitiv din România, dar că ai avea libertatea să alegi ţara unde vei locui. Care ar fi aceasta?

Aș alege Peninsula Scandinavică pentru oamenii, cultura și societatea de acolo. Dacă mi-ai fi pus întrebarea aceasta cu 2 ani înainte, aș fi răspuns Spania sau Portugalia deoarece ador geografia, clima și limba lor, dar sunt alte lucruri care nu-mi plac la ei. În fine, depinde și de situație până la urmă…

7.Îţi mai aduci aminte care a fost prima poezie pe care ai învăţat-o (mă refer la perioada din copilărie)? Dacă da, scrie versurile ei.

”Cățeluș cu părul creț/ fură rața din coteț/ el se jură că nu fură/ dar l-am prins cu rața-n gură”. Și mai era și cea cu ”Cățelușul șchiop”, dar prima e cea cu cățelușul cu părul creț 😛

8.Dacă ai putea schimba ceva, un singur lucru, în ţara asta, care ar fi acela?

Corupția

9.Ce a adus bun în viaţa ta blogul pe care îl ai?

Noi prieteni și cunoștințe culturale mai vaste datorită tematicii abordate.

10.Ai un model, un mentor de la care ai învăţat ceva care ţi-a folosit în tot ceea ce ai făcut? Ne poţi povesti?

L-aș numi aici pe autorul de cărți Neale Donald Walsch. După citirea volumelor sale ”Conversații cu Dumnezeu”, am învățat să fiu mai împăciuitor, mai bun cu mine și să Îl privesc pe El mai liniștit.

11.Spune sincer: de câte ori te-ai uitat strâmb la întrebările mele?

La astea sau la altele? 🙂 Glumesc, întrebările au fost tare frumoase. Mulțumiri!

Un gând despre &8222;Liebster Award-Nominalizarea a doua + alt interviu&8221;

  1. Mulţumesc pentru răspunsuri! Am reuşit acum să le citesc şi eu – de fapt abia acum o jumătate de oră am intrat pe blog. Îţi împărtăşesc părerea legată de Peninsula Scandinavă. nu se compară nici pe departe cu Spania.
    O seară liniştită să ai 🙂

Lasă un răspuns

