N-am dat colțu’!

… A trecut mult timp, așa e, a fost o pauză lungă și inexplicabilă (unora), dar totul se apropie de final căci… n-am dat colțu’! Nici la figurat, nici la propriu, n-aș da ”Colțul Cultural” pentru nimic, însă din motive de sănătate s-a întâmplat această pauză impusă, dar necesară mie.

     Totuși, n-am uitat ce plănuiam și mă voi pregăti să vă aduc o nouă campanie culturală denumită ”Simfonia culturii”, și despre care voi vorbi mai încolo, dar voi continua de asemenea cu noi articole aferente fiecărei secțiuni votate de voi cu ceva timp în urmă.

 

   Nu fac alte promisiuni, ci prefer să mă rezum la fapte. Așa că, hai la treabă, bă!

 

  P.S. Mulțumiri anticipate pentru înțelegere și răbdare. Numai bine!

MIHAI

 

Imagine

Un gând despre &8222;N-am dat colțu’!&8221;

Lasă un răspuns

